eldi70 Skrevet 22. juli 2016 Skrevet 22. juli 2016 Problemer med bokmerke og nederlag - de to øverste vannrette langordene. Har begynnelsen og slutten på begge, men i midten stokker det seg. Men hvis noen kunne gi meg gud og forfatter, ville det meste løse seg - tror jeg ! Takknemlig for hjelp !
eldi70 Skrevet 22. juli 2016 Forfatter Skrevet 22. juli 2016 Ja, jeg er klar over det, men jeg får det ikke til lell. Fantasien er på tomgang - kan det være varmen ?
Torild1 Skrevet 22. juli 2016 Skrevet 22. juli 2016 Problemer med bokmerke og nederlag - de to øverste vannrette langordene. Har begynnelsen og slutten på begge, men i midten stokker det seg. Men hvis noen kunne gi meg gud og forfatter, ville det meste løse seg - tror jeg ! Takknemlig for hjelp ! Atlas og Ellis. Regner med de som ikke vil ha hjelp ikke er her inne å sjekker :-)
eldi70 Skrevet 22. juli 2016 Forfatter Skrevet 22. juli 2016 Ja, se der, der datt det på plass ! Tusen takk for hjelpen. Så ergerlig når ting aldeles stopper opp. Hilsen Eldbjørg
Torild1 Skrevet 22. juli 2016 Skrevet 22. juli 2016 Så fint :-) Sånner det av og til, en går seg fast. Fint det løsnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå