Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Baler fælt med h.hj.oppe.Tror min 11 maler er feil.

Har 4.bok.=2.bok.på 4. Kan noen tipse. 6.bok.på 9=9.bok.på 8

Fortsetter under...

Skrevet

Hvis min løsning er riktig, så har jeg ingen av dine nevnte bokstaver. 9 mener jeg at jeg fant ved å søke på «blåst» i SNL. Da løste hjørnet seg, tror jeg. Derimot finner jeg ikke ut av 40, leders etternavn.

Skrevet

Hvis min løsning er riktig, så har jeg ingen av dine nevnte bokstaver. 9 mener jeg at jeg fant ved å søke på «blåst» i SNL. Da løste hjørnet seg, tror jeg. Derimot finner jeg ikke ut av 40, leders etternavn.

Takk, leste litt grundigere på 9 Da er vel 6.bok.=2.bok. på 10,.Har vært innom kineser på 40,men er ikke 100% sikker.

Skrevet

Jeg har ikke sjette bokstav, men sjuende bokstav lik andre på 10, men vet ikke om dette er riktig.

Annonse

Skrevet

Jeg har ikke sjette bokstav, men sjuende bokstav lik andre på 10, men vet ikke om dette er riktig.

Jeg har også sjuende bokstav på 9 lik andre på 10

Kinesisk er riktig.

Skrevet

Her står jeg helt fast på 11V, Malte gode portretter. Min 4.bokstav er lik 2.bokstav i 9V og min 6. er lik 4. i 15L. Er der noen som kan hinte litt?

Skrevet

Maleren er i forumet her men spørreordene har Teigland hentet ordrett fra Gyldendals leksikon 1972. Bokstavene dine stemmer.

arne

Annonse

Skrevet

Tusen takk for tipset om Nasjonalbiblioteket, anne.! Siden du var så snill å gi meg rette bindet også, begynte jeg ufortrødent å "bla". Så dukket maleren opp! Kvelden er reddet.Nå kan jeg se med et halvt øye på kvartfinalekampen Tyskland-Italia :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...