ragped Skrevet 2. juli 2016 Skrevet 2. juli 2016 Dette strever vi med også. Har KRE_G_S.Kan se ut til å bli f.eks."krenges," men forstår ikke helt hva det skulle bety. Håper noen vil hjelpe oss med dette.
elindblo Skrevet 2. juli 2016 Skrevet 2. juli 2016 Dette strever vi med også. Har KRE_G_S.Kan se ut til å bli f.eks."krenges," men forstår ikke helt hva det skulle bety. Håper noen vil hjelpe oss med dette. Jeg finner ikke noe annet enn dere. I herværende leksikon finnes det ingen andre ord enn krenges når man søker på KRE?G?S
karlo Skrevet 2. juli 2016 Skrevet 2. juli 2016 Dette strever vi med også. Har KRE_G_S.Kan se ut til å bli f.eks."krenges," men forstår ikke helt hva det skulle bety. Håper noen vil hjelpe oss med dette. Bruk Øvrebø eller ordnett!
Pluggen Skrevet 2. juli 2016 Skrevet 2. juli 2016 Jeg har : n-e Jeg har også n-e. Det står i Daniel Danielsen Kryssord-experten.
Pluggen Skrevet 2. juli 2016 Skrevet 2. juli 2016 Jeg har : n-e Jeg har også n-e. Det står i Daniel Danielsen Kryssord-experten.
Narni Skrevet 2. juli 2016 Skrevet 2. juli 2016 Dette strever vi med også. Har KRE_G_S.Kan se ut til å bli f.eks."krenges," men forstår ikke helt hva det skulle bety. Håper noen vil hjelpe oss med dette. Det kalles å krenge av skinnet når man flår et dyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå