Gjest Gerd Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Hei Er det noen her som vil hjelpe meg med det siste ordet jeg mangler i kryssordet. Jeg har (ennå) ikke det hjelpemidlet jag mangler for å finne der, nemlig Gyldendal 5-bind leksikon. Ordet er på 9 bokstaver, og jeg har: ?E?O?D?T?. Svært takknemlig for svar Gerd
Gjest Belladonna Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Hva er stikkordet her da, Gerd? Jeg vil gjerne hjelpe til, men jeg har ikke dette bladet.
Gjest Denise Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Hei Er det noen her som vil hjelpe meg med det siste ordet jeg mangler i kryssordet. Jeg har (ennå) ikke det hjelpemidlet jag mangler for å finne der, nemlig Gyldendal 5-bind leksikon. Ordet er på 9 bokstaver, og jeg har: ?E?O?D?T?. Svært takknemlig for svar Gerd Hvilken oppgave, og hvilket stikkord?
Gjest Dag. Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Hvis du ikke har 5-binds kan du like gjerne bruke en av DDs bøker.Der står det rett ut.Hjelp får man,men noen søk må kunne gjøres på egenhånd om du har de bøkene.-Prøver å svare på en hyggelig måte. Dag.
Gjest Gerd Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Hei. Lurer på om jeg har fått Altzheimer light. Det gjelder mesterkryss 34, og stikkordet er frodighet. Til Dag. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har søkt i alt som jeg har tilgang til, jeg har DD stor kryssordbok, men der var det ingen hjelp å finne. Gerd
Gjest Dag. Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 DD har flere bøker.Experten er i salg.De andre kan være vanskeligere å få tak i. Dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå