Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser at ingen har spurt om noe som helst fra denne. Er det noen som har funnet skarp kritikk loddrett midt i kryssordet og byene som krysser dette vannrett ca. Midt i kryssordet. Kan det være noe feil her tro? Liker heller ikke den nye, men funker da.

hei!

når noen kommer med skarp kritikk kan det hende at de skjeller ut vedkommende, hjelper det?

Jeg har problem med - skogsvandrer-, 7 opp nedenfra helt til venstre, mangler de to bb

tuttipus.

({$editedMessage} 17.06.16 09:07)

hei!

når noen kommer med skarp kritikk kan det hende at de skjeller ut vedkommende, hjelper det?

Jeg har problem med - skogsvandrer-, 7 opp nedenfra helt til venstre, mangler de to bb

tuttipus.

({$editedMessage} 17.06.16 09:07)

Ok. Det er nok d d skal være,men finner ingen andre polikere enn lerheim. Kun den som kommer opp her, og hva med byene.? Har også s og k på vandreren.

Annonse

Ser at ingen har spurt om noe som helst fra denne. Er det noen som har funnet skarp kritikk loddrett midt i kryssordet og byene som krysser dette vannrett ca. Midt i kryssordet. Kan det være noe feil her tro? Liker heller ikke den nye, men funker da.

Fant alle ordene da jeg hadde et annet ord på fremragende,så ferdig. God helg alle her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...