Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvorfor står ikke svar på innlegg i den samme lenken som spørsmålet. Alt her inne på kryssord.no er blitt så tungvint. Hjelper lite af man får raskere treff når det tar lang tid å skrolle ned til svarene. Blir ikke å fornye abbonementer mitt i nov/des hvis det ikke blir MYE bedre.

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/24454-forumet-er-blitt-helt-h%C3%A5pl%C3%B8st/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor står ikke svar på innlegg i den samme lenken som spørsmålet. Alt her inne på kryssord.no er blitt så tungvint. Hjelper lite af man får raskere treff når det tar lang tid å skrolle ned til svarene. Blir ikke å fornye abbonementer mitt i nov/des hvis det ikke blir MYE bedre.

Dette var virkelig dårlige greier. Har ikke vært her på en stund. Kommer ikke til å fortsette å bruke dette mediet før det blir betraktelig bedre. Siste oppdatering var en skikkelig nedtur. Uten betydelige forbedringer er det SLUTT. Forrige utgave var bra.

Hilsen Martini

Hei,

Det står på listen over endringer fom neste uke. Autoskroll ned til resultatet fom i dag.

mvh

Redaksjonen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...