Gå til innhold

Ny side - forbedringsforslag

skjeld

Anbefalte innlegg

1. Når man kommer inn på siden via en nettleser, bør påloggingsbilde komme umiddelbart.

2. Når man er pålogget, bør det indikeres på en eller annen måte (tidligere stod mitt navn øverst på siden) - nå står det bare MEDLEM uansett.

3. Når man er her i Forumet, ser det ut til at man kan gå rett på "Søk i kryssordleksikonet..." , men det gir ikke et fullstendig søk (med antall bokstaver osv.).

4. Det nye designet gir altfor mye scrolling - noe som er ganske komplisert på mange typer utstyr.

Mer følger senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, og takk for tilbakemeldinger.

1. Takk for forslag, men det er ikke så lett å utføre i praksis, det vil kanskje også ikke passe for alle brukere.

2. Vi har det på lista over endringer, rulles ut neste uke.

3. Dette var det gamle "forsideleksikonet" som nå er endret til at du føres inn til kryssordleksikonsiden med alle funksjoner.

4. Ble rullet ut en endring i dag, med autoscroll ned til resultatet.

mvh

Redaksjonen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Nå ser det ut til at dere har fått orden på det meste. Jeg synes fortsatt at hovedbildet burde vise tydeligere at man ikke er pålogget, men det får gå.

Nedrullingen er blitt akkurat passe, og "nullstill"-boksen er flott. Jeg taster riktignok stadig feil, siden "vis" og "nullstill" plutselig har byttet plass, men det venner jeg meg vel til.

Skriftfargen er også bedre.

Det er fortsatt en feil: hvis man klikker på et vist ord med mange synonymer, får man ikke rullet ned i boksen ved å dra "skyvelæret" (hele boksen flytter seg).

Jeg tror fortsatt at det er mange brukere som bare blir forvirret av "svareord" og "spørreord" - en mer lettforståelig løsning hadde nok vært ønskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Hei, og takk for tilbakemeldinger.

1. Takk for forslag, men det er ikke så lett å utføre i praksis, det vil kanskje også ikke passe for alle brukere.

2. Vi har det på lista over endringer, rulles ut neste uke.

3. Dette var det gamle "forsideleksikonet" som nå er endret til at du føres inn til kryssordleksikonsiden med alle funksjoner.

4. Ble rullet ut en endring i dag, med autoscroll ned til resultatet.

mvh

Redaksjonen

Jeg savner å se om jeg er innlogget.

Mvh

Kleo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser det ut til at dere har fått orden på det meste. Jeg synes fortsatt at hovedbildet burde vise tydeligere at man ikke er pålogget, men det får gå.

Nedrullingen er blitt akkurat passe, og "nullstill"-boksen er flott. Jeg taster riktignok stadig feil, siden "vis" og "nullstill" plutselig har byttet plass, men det venner jeg meg vel til.

Skriftfargen er også bedre.

Det er fortsatt en feil: hvis man klikker på et vist ord med mange synonymer, får man ikke rullet ned i boksen ved å dra "skyvelæret" (hele boksen flytter seg).

Jeg tror fortsatt at det er mange brukere som bare blir forvirret av "svareord" og "spørreord" - en mer lettforståelig løsning hadde nok vært ønskelig.

Det viser seg at denne "feilen" er avhengig av hvilken nettleser man bruker. Jeg bruker normalt Firefox, og der flytter hele feltet seg når jeg prøver å scrolle.

Testet ut funksjonen i Crome og Opera. I begge disse fungerer scrolling perfekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...