Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Begriper ikke hvorfor en ellers grei side endres. Nytt utseende er utrolig lite oversiktlig og rotete. Det skaper kun problemer og irritasjon. Dersom leksikonet skal være slik, vil jeg si opp mitt abonnement. Kari.

Hei Kari.

Det er bare å klikke på de tre vannrette strekene, så kommer leksikon opp.

Trykk på det.

Greit når man har brukt det litt.

Hilsen akok

Annonse

Det er mange som syntes det er dårlig skrift i "ny side".

Det går veldig fint hvis man bare forstørrer skriften litt og beveger litt på skjermen så blir det mørkere.

Mulig metoden du skisserer er ok for noen. Jeg bruker mobiltelefonen min svært ofte, og så langt har jeg ikke vært i stand til å øke skriften eller zoome. Tekster og løsningsord er så små at jeg sliter forferdelig med å lese,- må nesten bruke forstørrelsesglass. Er forundret over at eier og selger av dette produktet bryr seg SÅ lite om hva kundene mener. Jeg kommer til å si opp abonnementet ganske snart hvis ikke en versjon a la den gamle kommer igjen. Trist, og litt arrogant??

• 2 uker senere...

Hei,

Dette var en endring som vi var var nødt til å gjøre, alt det tekniske rundt siden var foreldet.

Vi jobber med å gjøre fonten tydeligere, spesielt på små skjermer.

Utrulling neste uke.

mvh

Redaksjonen

Nå syns jeg virkelig at ting begynner å komme på plass her. Veldig bra! Ett siste ønske: kan dere også øke skriftstørrelsen på brukernavn og passord, slik at set blir leselig på mobiler ved innlogging? Og fint om dere kan kvittere med "innlogget" eller lign., slik at vi får bekreftet at vi faktisk er inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...