ivas Skrevet 27. mai 2016 Skrevet 27. mai 2016 Skjønner ikke alle kommentarer og spørsmål om denne 'forferdelige nye siden'. Da jeg brukte litt tid på å orientere meg synes jeg den er både oversiktlig og fin 😊😊😊. Hva er det egentlige problemet for brukerne? Hvorfor er et så 'vanskelig' å sette seg inn i litt nytt???
steinrar Skrevet 27. mai 2016 Skrevet 27. mai 2016 Det egentlige problemet for brukerne, vil jeg tro, er at kontrasten mellom lyseblå skrift på hvit bakgrunn kan være vanskelig, ikke alle som har falkesyn. Kontrasten blir for dårlig. Personlig har jeg ikke "noen problemer" med å henge med på endringene, men det har ikke noe med saken å gjøre, synes bare innlegget ditt virker litt "arrogant"! ({$editedMessage} 27.05.16 21:27)
odnyst Skrevet 27. mai 2016 Skrevet 27. mai 2016 Enig i at det kunne vært en fordel med svart skrift. Jeg har også spurt om det er mulig å få opp ordene i kolonner, slik som før, jeg synes det er mye mer oversiktlig. De lovte å vurdere det. Ellers synes jeg nok det er altfor mange som bare roper om at dette er håpløst, bare rot osv. uten å være konkret om hva som er problemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå