Ditten Skrevet 19. mai 2016 Skrevet 19. mai 2016 Denne gangen gjør Nyheim det ekstra vrient for oss. Høyresiden er i boks, men så... Nå lurer jeg på om min løsning på 9V. Moralsk anskuelse er korrekt. Min 2. og 3. bokst. er lik 6. og 7. bokst. i 8L. Hvis det stemmer, bør jeg vel klare å finne 1L? Har noen et lite hint?
Aksel1 Skrevet 20. mai 2016 Skrevet 20. mai 2016 God morgen Ditten! Å dømme etter min løsning er ikke bokstavene liketydige. To hint: 3. bokstav er samme som 7. i 12. vannrett. Og 2. bokstav forekommer kun i én løsning i oppgaven. Vh Aksel H.
toreb Skrevet 20. mai 2016 Skrevet 20. mai 2016 - skrev (På 19.5.2016 den 19.11): Denne gangen gjør Nyheim det ekstra vrient for oss. Høyresiden er i boks, men så... Nå lurer jeg på om min løsning på 9V. Moralsk anskuelse er korrekt. Min 2. og 3. bokst. er lik 6. og 7. bokst. i 8L. Hvis det stemmer, bør jeg vel klare å finne 1L? Har noen et lite hint? Dette kryssordet var utrolig vanskelig, men jeg har kommet fram til en mulig løsning. Hadde stikkordet til 1L vært utposing i stedenfor utvidelse ville det hele ha vært lettere. Fristen er vel ikke helt ute enda, men det er ikke mange timer til. Toreb. ({$editedMessage} 20.05.16 13:07)
Ditten Skrevet 20. mai 2016 Forfatter Skrevet 20. mai 2016 Tusen takk for hint, Aksel1 og toreb! Så spørs det om jeg kommer i mål før fristen. Jeg må i så fall ut i bergensregnet igjen og ile til fots i 20 minutter for å rekke nærmeste postkasse før kl 15.30. Hvis jeg gjør dette, er jeg ikke bare ihuga kryssordentusiast, men også temmelig kryssordsprø ;-) Mvh Ditten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå