cicci Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 denne nye siden er helt ubrukelig. Går det ikke an å få den vanlige siden tilbake? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eveit52 Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Helt enig. Hva var galt med den gamle? Mye mer arbeid opp og ned på siden. Regner med at redaksjonen kommer med en forklaring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Dette er en klar tilbakegang i brukervennlighet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rigga Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 denne nye siden er helt ubrukelig. Går det ikke an å få den vanlige siden tilbake? Helt ubrukelig, denne vil jeg ikke betale for😡 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kirk Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 denne nye siden er helt ubrukelig. Går det ikke an å få den vanlige siden tilbake? Se innlegg på Dagbladet. Ikke mye ros å få der. Dette er dårlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buste Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Jeg har stort sett funnet ut av den nye utgaven, men likte bedre den gamle. Noe som irriterer er at det "hopper" hele tiden. Jeg slår inn ordet,så hopp. Jeg slår inn antall bokstaver,så hopp, så får jeg alle alternativene, så hopp igjen, jeg må "rulle" med musa hele tiden. Er det andre som har det slik? MVH buste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisabeth. Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Det hopper her også. Likte mye bedre den gamle siden. Et annet problem. Jeg får ikke satt inn bokstavene Æ og Å i kryssord. Ruten forblir blank. Håper den feilen blir rettet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egil Skrevet 18. mai 2016 Del Skrevet 18. mai 2016 Akk ja, det skal være "nytt", det skal være "bedre", men det eneste som skjer er at kryssordløsernes vrede blir vekket. Som det er sagt før, alt nytt fører til dårligere sider. Men, der er vel kommet noen noen nye "koster" som skal vise hvor flinke de er. Jeg lurer på om jeg noen gang vil oppleve at noe som virker som det skal ikke blir endret for endringens skyld? De unge og "kjappe" synes vel det har vært det samme gamle for lenge, noe som selvfølgelig er bortimot helligbrøde i deres øyne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cicci Skrevet 19. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2016 Helt enig. Hva var galt med den gamle? Mye mer arbeid opp og ned på siden. Regner med at redaksjonen kommer med en forklaring. Syns ikke det var noe galt med det gamle. Men det nye derimot.... Finner ingen forbedringer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cicci Skrevet 19. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2016 Dette er en klar tilbakegang i brukervennlighet! Helt enig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cicci Skrevet 19. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2016 Helt ubrukelig, denne vil jeg ikke betale for😡 Har uheldigvis nesten nettopp betalt. Hadde jeg visst dette hadde jeg ALDRI betalt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kariaskersrud Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 Akk ja, det skal være "nytt", det skal være "bedre", men det eneste som skjer er at kryssordløsernes vrede blir vekket. Som det er sagt før, alt nytt fører til dårligere sider. Men, der er vel kommet noen noen nye "koster" som skal vise hvor flinke de er. Jeg lurer på om jeg noen gang vil oppleve at noe som virker som det skal ikke blir endret for endringens skyld? De unge og "kjappe" synes vel det har vært det samme gamle for lenge, noe som selvfølgelig er bortimot helligbrøde i deres øyne. Denne siden er jo blitt helt ubrukelig. Håper det blir endret på snarest mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.