punky Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 3.linje,fra venstre. Hva med litt drahjelp? Første del av ordet har jeg og regner med at det ender med besvær, men sliter med midtre del.Ett ord til jeg sliter med er:biter.Loddrett ,ca midt på. Har foreløpig en H som 4.,ut fra fugler, og derfor trøbbel med biter. Noen tips å få? Mvh.Punky Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Midtre del går på NÅR i min løsning. Lurer ellers på om fuglene er noe man drikker øl av??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakest Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Tror ikke noen kan drikke øl av disse fuglene...starter med en K...antar at dere sliter med skrivemåten for den loddrette byen...4.de bokstav er I ... ikke N.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Hva mener du med det? Kan skrivemåten for byen i Østerrike være med I - eller finnes det en annen by med et slikt navn (fortrinnsvis i Nederland)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punky Skrevet 17. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2016 Beklager,har ikke hatt anledning til på takke dere for hjelpa tidligere. Er fremdeles litt usikker, regner med at midtordet ikke skal begynne med NÅR, men tidsrom. Mvh.Punky Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.