elindblo Skrevet 14. mai 2016 Skrevet 14. mai 2016 Loddrett, øverst, 9 inn fra høyre. 4. bokstav i løsningsordet burde ha vært L, men stemmer ikke med kryssende vannrett "Fugler". Kanskje har Hansen blingset på i og l.
LIv O Skrevet 14. mai 2016 Skrevet 14. mai 2016 Jeg har n som fjerde i by, og får ikke fugler til å stemme
elindblo Skrevet 14. mai 2016 Forfatter Skrevet 14. mai 2016 Ja, du har rett. 4. bokstaven i by burde ha vært n, og ikke det jeg foreslo. :)
ragped Skrevet 14. mai 2016 Skrevet 14. mai 2016 Loddrett, øverst, 9 inn fra høyre. 4. bokstav i løsningsordet burde ha vært L, men stemmer ikke med kryssende vannrett "Fugler". Kanskje har Hansen blingset på i og l. Kan det finnes en by som heter Gmuiden? Har prøvd å finne den på Google, men det er vanskelig å finne ut av det.
ragped Skrevet 14. mai 2016 Skrevet 14. mai 2016 Loddrett, øverst, 9 inn fra høyre. 4. bokstav i løsningsordet burde ha vært L, men stemmer ikke med kryssende vannrett "Fugler". Kanskje har Hansen blingset på i og l. Det ser ut til at det er en by i Nederland som heter det, for jeg fikk opp et navn på en mann som var fra Gmuiden, the Netherlands.
LIv O Skrevet 14. mai 2016 Skrevet 14. mai 2016 etter hva jeg finner het Muiden gMuiden i middelalderen
elindblo Skrevet 14. mai 2016 Forfatter Skrevet 14. mai 2016 Takk for alle vettuge innlegg! Da går jeg for i!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå