Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får ikke 1 loddrett og 1 vannrett til å stemme med de ordene jeg finner for tredje linje vannrett. Har skrevet av ordene fra kryssordhjelperen i ordnett, men får det ikke til å gå opp. Kan noen hjelpe med feks tredje bokstav i " 3 vannrett?"

Den var litt vrien, men jeg klarte å pusle sammen en vettug løsning - synes jeg sjøl da :)

1 vannrett fikk jeg til å bli det samme som en målmann.

2 loddrett fant jeg i Tanums på ordnett.no. De 4 første bokstavene er det samme som "blære, boble" (det finner du her inne), de 5 siste er samme som stikkord "dårlige".

3 vannrett - de fem første er "sjef", de fire siste er noe som man blant annet finner i et klasserom. Dette ordet er også i Tanums.

Mulig det kan bli flere løsninger, men jeg går for den jeg til slutt fikk til å løsne :)

mvh Tone

Den var litt vrien, men jeg klarte å pusle sammen en vettug løsning - synes jeg sjøl da :)

2 loddrett fant jeg i Tanums på ordnett.no. De 4 første bokstavene er det samme som "blære, boble" (det finner du her inne), de 5 siste er samme som stikkord "dårlige".

3 vannrett - de fem første er "sjef", de fire siste er noe som man blant annet finner i et klasserom. Dette ordet er også i Tanums.

Mulig det kan bli flere løsninger, men jeg går for den jeg til slutt fikk til å løsne :)

mvh Tone

Takk skal du ha

• 2 uker senere...

Annonse

mvh Tone

Hei Tone.

Med den hjelpen jeg fant her kom vi langt, men vi strever likevel med å få til feltet nede til venstre. På 3 (eller 4) loddrett finner jeg et ord som svaret i 1v gjør, men det leder ikke til logiske løsninger i

JA??

U???A eller

E???E

På de to siste passer det riktignok med navn, men det løser ikke resten for oss.

Kan du hinte litt?

({$editedMessage} 11.05.16 14:54)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...