vikh7 Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Stikkord i VG helg som er Kan spises på 5 bokstaver. Har -udn-Er det noen som kan hjelpe meg her?Har sendt inn på kryssordhjelp,men ikke fått respons Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
essem Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Så vidt jeg erindrer måtte jeg skifte ut U'en med en O Når frukten er .... kan den spises. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vikh7 Skrevet 2. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2016 Dette gjekk langt over min forstand.Prøver dette,så får fasiten vise!! Tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
essem Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Endelsen på lydhermende ord er "kon" og ikke "kum" Da løsner det vel litt. Modne bær kan spises. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Det kan godter også! Men "adv. og pron." 7 inn fra H, 8 fra toppen på 2 bokstaver må vel være feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vikh7 Skrevet 2. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2016 Enig!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
essem Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Var vel ingen R på slutten, så godter passer vel ikke. Uansett innsendt for lengst uten angrefrist. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.