buste Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Hei! Kan noen være så snill og tipse meg hvor jeg skal lete etter 6L ? Mangler 2. og 4. bokstav, har leita "overalt" men tydeligvis ikke på rett plass. Mvh buste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjye Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 God Ekspertkryssordløsningsletingssøndagsettermiddag, Buste. :). Jeg vil foreslå at du leter med dine bokstaver i Wikipedia. Mvh Skjye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senilix Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Hei,Skjye, kjekt å sjå deg inne på forumet etter gamalt. An. 6L, her burde det vel heller ha stått "medisin", men Oddvin N strekjer sin kunstneriske frihet langt, som vanleg. mvh. senior. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buste Skrevet 1. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2016 Hei, begge to! Takk for svar. Jeg har funnet en "medisin" som passer med mine bokstaver, men den er, slik jeg forstår det, ikke flytende, da kan det vel ikke kalles Drikk. Ergerlig, når jeg har klart resten av oppgaven. Hilsen " Nyheimkryssorddigger" buste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjye Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Trivelig å se at du også befinner deg i din kryssordløsningsatmosfæres beste velbefinnende, Senilix. :). Til begge to: Det løsningsord jeg har lokalisert i Wikipedia er så absolutt flytende, og på ingen måte medisinrelatert. For å være litt mer tydelig, dog uten å legge løsningsord direkte til avskrivning ut på nett, så har vi her med en i Wikipedia stadfestet kaffedrikk å gjøre. :). Mvh Skjye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buste Skrevet 1. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2016 Takk Skjye! Hadde det ikke vært så sent på kveld, så skulle jeg ha laget meg en kopp kaffe for å feire at jeg fant Nyheims kaffe, med din hjelp. Mvh buste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senilix Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 hei. Eg melder meg sjølvsagt på denne apoteosen av Skjye. Mvh senior. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toreb Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Jeg fant en spansk drink som også passet med de åpne bokstavene, men sannsynligvis av alkoholpolitiske årsaker blir det nok kaffedrikken som blir korrekt.ToreB. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.