elindblo Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Loddrett i øverste linje, 3 inn fra venstre: Det gjelder første bokstav. Jeg mener at både B og K er mulig. Hva mener dere, folkens? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tom Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Helt klart k! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakest Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Loddrett i øverste linje, 3 inn fra venstre: Det gjelder første bokstav. Jeg mener at både B og K er mulig. Hva mener dere, folkens? ...som spesialrådgiver satser jeg på K... B'en blir for banal...hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Helt klart k! I Hansens ånd bør det nok være B! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 27. april 2016 Forfatter Del Skrevet 27. april 2016 ...som spesialrådgiver satser jeg på K... B'en blir for banal...hehe... Jeg takker for kommentarene, og jeg satser på K fordi jeg synes B blir lite seriøst og nesten fleipete. Hansens løsningsord har jo som regel et treffende innhold (i alle fall når man får tenkt seg om). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.