paddington Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Hvordan i all verden søker en for å finne ut 45 V; KAN VÆR VÆRE? Har forsøkt Ordnett, men kanskje jeg har feil bokstaver? Jeg har; 2. bokstav lik 3. i 5 L 4. bokstav lik 7. i 31 V 6. bokstav lik 2. i 17 V Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjye Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 God NM-trimmeløsningsettermiddag, Asa. :). Din 6. bokstav stemmer ikke overens med min løsning, der nevnte bokstav er identisk med 3. bokstav i 21 vannrett. Løsningsordet finnes forøvrig værnærværende bekreftet i definisjonen til et i utgangspunktet 6-bokstavers oppslagsord i Norsk Riksmålsordbok. Mvh Skjye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjye Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 En rettelse: 6. bokstav er identisk med 4. bokstav i 21 vannrett. Mvh Skjye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
paddington Skrevet 26. april 2016 Forfatter Del Skrevet 26. april 2016 Hm.. Takk for det. Jeg prøver videre.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
paddington Skrevet 26. april 2016 Forfatter Del Skrevet 26. april 2016 Se der, du! Da falt all på plass!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.