Lone Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Jeg tror jeg har løst venstre del, men står helt fast på høyre side, spesielt 6 og 7 loddrett. På 15 vannrett som er forbindelsen mellom høyre og venstre side har jeg funnet fram til en løsning som kan assosieres med Marve, men vet ikke om det er riktig. Er det noen som kan gi meg hint? Hilsen Lone. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 15V er det samme som hos meg, men det er vanskelig å gi hint uten å røpe for mye om 6L og 7L. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aksel1 Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Jeg tror jeg har løst venstre del, men står helt fast på høyre side, spesielt 6 og 7 loddrett. På 15 vannrett som er forbindelsen mellom høyre og venstre side har jeg funnet fram til en løsning som kan assosieres med Marve, men vet ikke om det er riktig. Er det noen som kan gi meg hint? Hilsen Lone. Hei Lone! Kult å se at "nye" løsere gir seg i kast med Nyheim! 6. loddrett: En fransk betegnelse på en type størrelse. 7. loddrett: Ikke alle vakre skapninger behøver å være mennesker. Vh Aksel H. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toreb Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Jeg tror jeg har løst venstre del, men står helt fast på høyre side, spesielt 6 og 7 loddrett. På 15 vannrett som er forbindelsen mellom høyre og venstre side har jeg funnet fram til en løsning som kan assosieres med Marve, men vet ikke om det er riktig. Er det noen som kan gi meg hint? Hilsen Lone. God formiddag Lone, du satte meg på sporet med ditt tips om Marve. Takk for det. 13V satt lenge inne, men så løsnet det etterhvert. Jeg mener 7L er en vakker fugl og 6L har noe med skriftgrader å gjøre på fransk skrivemåte. 18V er en billeddhugger som ikke er særlig gammel, tror jeg. Med disse løsningsforslagene gikk k-ordet opp. God søndag videre. Vanskelig var det! ToreB Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lone Skrevet 17. april 2016 Forfatter Del Skrevet 17. april 2016 Hei. Jo seint i går kveld løsnet det. Jeg syntes jeg hadde vært innom mange type skapninger og størrelser, men ikke det som var løsningen. Dette k-ordet er egentlig litt for vanskelig for meg, men desto mer artig når jeg får det til. Takk for god hjelp. Hilsen Lone. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Beklager, Toreb, men jeg synes ikke vi skal gå så langt med tips til et ekspertkryssord. Nå klarte Lone det likevel, men "alle andre" nyter godt av dine tips! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akok Skrevet 17. april 2016 Del Skrevet 17. april 2016 Hei skjeld. Jeg kjenner ikke til dette kryssordet. Jeg har trodd at et slikt forum er til hjelp til de som kanskje trener for å klare litt vanskeligere kryssord. Jeg synes kanskje at det hadde vært fint hvis de som har drevet lenge med slike vanskelige kryssord kunne vært flinkere til å gi søketips. Det har vist seg at noen som gjorde det før, kanskje er redd for å få for stor konkurranse, og "snappe" premier fra dem. De er i hvertfall borte fra forumet. Det er egentlig ok. Hilsen akok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.