Aksel1 Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Hei! For å kunne løse denne oppgaven mangler det én sort rute. Så langt jeg kan skjønne skal 7. loddrett ha fem bokstaver (ikke elleve), og 15. loddrett ha fem bokstaver. Vh Aksel H. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ditten Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Hei Aksel1! Ja, det har jeg også kommet til. Jeg har laget min egen svarte rute rett over 15-tallet. Da går det greit å få til noe på høyre del av oppgaven i det minste.Så får tiden vise om venstre side går like greit. God helg til deg, Aksel1 og alle dere andre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toreb Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Takk så mye Aksel1, av en eller annen grunn oppdaget ikke jeg denne feilen i kryssordet. Det var jo helt umulig å finne en visedikter på 11 bokstaver som begynner på O og slutter på Ø! På venstre side synes jeg særlig 3L ga et artig svar siden det ikke var Ambiguitet som jeg antok det var til å begynne med. Takk for oppklaringen begge to! toreb. ES.:Fortsatt god helg, og nå kan jeg gå over til neste kryssord som er AFTPs lørdags preniekryssord nr.14. ({$editedMessage} 10.04.16 12:05) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Men hva så med 15V??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aksel1 Skrevet 13. april 2016 Forfatter Del Skrevet 13. april 2016 Hei skjeld! Denne sykdommen har flere navn, blant annet etter en lege av norsk byrd. Den er kronisk og smittsom. Vh Aksel H. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.