akok Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Hvor mange ganger skal det sies at man (jeg mener skal) opplyse hvor man er i kryssordet. Vennlig hilsen akok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hugin Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 ? Det er ingen innlegg i dag? Alle er vel ferdig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akok Skrevet 2. april 2016 Forfatter Del Skrevet 2. april 2016 Poenget er at det stadig er noen som spør om ord uten å angi hvor i kryssordet spørreordet befinner seg. Også hvilket kryssord det gjelder. Jeg bare har sett meg litt lei over dette. Ikke så lett å hjelpe da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Men da er det vel bare å la være.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akok Skrevet 2. april 2016 Forfatter Del Skrevet 2. april 2016 Hei skjeld. ???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solv2 Skrevet 2. april 2016 Del Skrevet 2. april 2016 Det er nok ingen som tør å spørre etter noe i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
essem Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 God vane å skrive hvor og i hvilket kryssord. Får i alle fall raskere svar da, vil jeg tro. Lørdagens er kanskje ikke blant de mest intrikate Hansen har bydd på, så kanskje derfor få spørsmål? Men dagen er jo ikke over. :) Dersom 4. og 7 bokstav i "campingmoro" er T og A anser jeg meg ferdig. ( 7 opp & 14 inn fra høyre) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akok Skrevet 3. april 2016 Forfatter Del Skrevet 3. april 2016 Hei essem. Jeg har det samme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
essem Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 Da satser vi på det. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.