maryo Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Jeg har heller ikke tenkt å bruke tid på å finne noen annen løsning enn den jeg har, da begge står her på kryssord.no.Går heller en tur i skogen. Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/24087-mesterkryss-9/page/2/#findComment-101536 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Dette er - for å si det pent - ren idioti. Det heter seg at alle alternative løsninger blir tatt i betraktning. Men hva om alle alternative løsninger ikke blir bibrakt de som trekker ut en vinner? Hva om min løsning blir trukket ut, og den løsningen ikke står på listen? Jo, jeg blir strøket og det trekkes på nytt, samme søren om min løsning kan dokumenteres aldri så mye. Redaktøren av Kryssordmagasinet bør alvorlig talt vurdere å bytte leverandør. Har ikke kryssordforfatteren mer stolthet og skam i livet enn å presentere slike kryssord bør han finne seg noe annet å gjøre på.I den forbindelse kan man jo saktens etterlyse innlegg fra redaksjonen - for ikke å si fra forfatteren selv. Jeg har sagt før - og jeg gjentar det gjerne - vil jeg legge puslespill tar jeg frem et av mine 3000 brikkers Ravensberger. Det er en skam å by oss kryssordløsere slike puslegreier! Skulle vært en knapp for å trykke LIKER på innlegg :) Tusen takk bregil, og jeg er så enig så enig!! Også dette om puslespill har jeg selv sagt her inne. Og det samme sa jeg til Hjemmet da jeg en gang for lenge siden sa opp abonnementet mitt. Nå er jo alle kryssord til Allers rasert og nøttene borte, så da er jeg tilbake til Hjemmet. Og like frustrert over Mesterkrysset nå, som den gang :) Mvh Tone Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/24087-mesterkryss-9/page/2/#findComment-101545 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hahenrik Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Hvis ikke min vitenskapsmann(kvinne)eller biskop, begge funnet her inne, skulle bli godtatt fordi kryssordforfatteren har noen andre navn, vet jeg ikke om jeg gidder å streve i dagesvis med mesterkryss lenger. Hvordan i alle dager kan vi da vite hva som er "riktig" løsning? Her forlanger vi forklaring fra den som lager disse kryssordene. Jeg tar for gitt at alternative løsninger som det er dekning for, blir godtatt, og at de som trekker vinnerne har dette klart for seg og eventuelt kontakter oppgaveforfatteren. Det jeg ikke liker er at svarordene i noen tilfeller ligger utenfor de oppslagsverk som godkjennes i kryssord-NM. Det bør være samme begrensning for NM-trimmen som for NM. Når det gjelder alternative løsninger er det vel forresten ingen oppgave hvor dette er mer aktuelt enn Pusle-kryss 1 i Hjemmets kryssordmagasin. Her er det veldig mange alternativer. Hjemmets kryssordansvarlige bør avklare prosessen for godkjenning av alternative løsninger. Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/24087-mesterkryss-9/page/2/#findComment-101546 Del på andre sider Flere delingsvalg…
stradivarius Skrevet 7. mars 2016 Del Skrevet 7. mars 2016 Dette er - for å si det pent - ren idioti. Det heter seg at alle alternative løsninger blir tatt i betraktning. Men hva om alle alternative løsninger ikke blir bibrakt de som trekker ut en vinner? Hva om min løsning blir trukket ut, og den løsningen ikke står på listen? Jo, jeg blir strøket og det trekkes på nytt, samme søren om min løsning kan dokumenteres aldri så mye. Redaktøren av Kryssordmagasinet bør alvorlig talt vurdere å bytte leverandør. Har ikke kryssordforfatteren mer stolthet og skam i livet enn å presentere slike kryssord bør han finne seg noe annet å gjøre på.I den forbindelse kan man jo saktens etterlyse innlegg fra redaksjonen - for ikke å si fra forfatteren selv. Jeg har sagt før - og jeg gjentar det gjerne - vil jeg legge puslespill tar jeg frem et av mine 3000 brikkers Ravensberger. Det er en skam å by oss kryssordløsere slike puslegreier! Tusen takk, bregil! Du treffer til de grader spiker'n på hue. Jeg er luta lei av kvaliteten på Hjemmet-nøttene, spesielt Mesterkryss. Med utallige alternative løsninger tviler jeg sterkt på at de blir sjekket når vinnerne trekkes. Man SKAL VITE om riktig løsnig er funnet, ikke veive rundt helt i det blå i alle slags tilgjengelige medier. Det er da ingen mening i at vi så og si hver eneste uke skal måtte sjekke "fasit" før vi sender inn! Nei, nå vurderer jeg sterkt å si opp Hjemmet, som jeg holder mest på grunn av det blå heftet. Jeg får blåse støvet av sjakk-computeren. Og - i likhet med deg bregil - har jeg noen esker med Ravensburger liggende. anne.: Jeg sender på din oppfordring en henvendelse til Egil Lyder, men tviler på at det blir noen bedring. -erling- Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/24087-mesterkryss-9/page/2/#findComment-101551 Del på andre sider Flere delingsvalg…
om1 Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 stradivarius o.a. Det vi trenger nå, er en bekreftelse på at alle riktige løsninger blir med i trekningen - ikke bare en bestemt løsning som HJEMMET setter opp som fasiten. Er det flere løsninger, må vi vite at alle "deltar" i trekningen. Blir bare HJEMMETs fasit med, er det ille. Vi ber derfor HJEMMET klargjøre dette, og fjerne all tvil !!! At det er flere løsninger i et Mesterkryss, bør ikke være et problem. Hvorfor svarer ikke bladet på henvendelser ????? om1. Lenke til kommentar https://forum.kryssord.no/topic/24087-mesterkryss-9/page/2/#findComment-101585 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå