Hulte Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Sliter fortsatt med denne planten.Etter tips har jeg søkt inne på kryssord.org.uten resultat.Kan noen si meg om noen av bokstavene mine er feil? ?v?r t/v e ? n? pp. Håper det løser seg.mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kirstenma99 Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Jeg har de samme bokstavene som du har, må antagelig slutte på ..knopp eller ..knapp. Står helt fast, har søkt i alle mine oppslagsbøker, foreløpig forgjeves. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 BB=SAK. Slutter på -knapp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
artork Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Prøver med disse BB og - knapp, kan ikke finne denne planten i mine oppslagsbøker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulte Skrevet 21. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2016 BB=SAK. Slutter på -knapp Takk for bekreftesen på bokstavene mine.Har tidligere googlet ordet jeg trodde det måtte bli,men har ikke vært grundig nok.Ved å bla på neste side fant jeg det.Takk og takk.😊Da var alt i boks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
famor Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 BB=SAK. Slutter på -knapp Kjære elindblo. Du er en perle! Hodepinen forsvant. Nå kan jeg konsentrere meg om Lahti og skigutta våre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Prøver med disse BB og - knapp, kan ikke finne denne planten i mine oppslagsbøker Det skyldes at planten er svært sjelden. Den forekommer noen steder på Vestlandet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mj8599 Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Kjære elindblo. Du er en perle! Hodepinen forsvant. Nå kan jeg konsentrere meg om Lahti og skigutta våre! Hvorfor ikke bare si at det er svartknapp og være ferdig med det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Det er nok en bokstav for lite! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
raggy Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 BB=SAK. Slutter på -knapp BB skal vel ikke være SAK? Jeg får SEK? Ragnar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
odnyst Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Hvorfor ikke bare si at det er svartknapp og være ferdig med det? mj8599: Fordi noen prøver å la være å gi fasitsvar, og takk for det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janat Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 BB skal vel ikke være SAK? Jeg får SEK? Ragnar Blindbokstavene er s a k. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
essem Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 BB skal vel ikke være SAK? Jeg får SEK? Ragnar Googler du løsningen med SAK får du treff. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.