odnyst Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Søkte i svarord etter ord på 11 bokstaver med endelsen "søndag". Fikk opp bl.a. "Imeresøndag". Hva i all verden er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
om1 Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 odnyst Ja, hva er "imeresøndag" ? Imbresøndag er 4. søndag i advent. Imbredager er dager før jul. Du finner mye interessant om imbredagene i et leksikon. Kan "imere" være feiltrykk for imbre ? Men du vil vel få problemer med å finne "oppstiver"?? Den andre løsningen som du sikkert tenker på, er også søndag - og helligdag formelt sett. Og må bli godkjent. om1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
odnyst Skrevet 15. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2016 Nei, løsningen på den aktuelle oppgaven er i boks. Det var under arbeidet med denne at jeg oppdaget denne ukjente søndagen. Jeg tror også at det er en trykkfeil for imbresøndag, og det er derfor jeg spør om det her på Mortens forum. Men får jeg noe svar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
odnyst Skrevet 15. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2016 Registrerer at "imeresøndag" er forsvunnet fra leksikonet. Jeg kunne ønske meg en tilbakemelding når vi sier fra om feil, men det er jo ikke det viktigste. ({$editedMessage} 15.02.16 19:07) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morten Staalstrøm Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Hei Beklager feilen er nå rettet opp. Morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Fint - og så rydder du opp i danske kommuner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Gratulerer! Da gjenstår bare å rydde opp i amt og region! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg