Kryssord.no Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Nå fungerer alt som det skal igjen. Vi beklager bryderiet! mvh Redaksjonen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anne. Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Flott, men undermenyen vises fortsatt ikke med google chrome. Hadde vært bra om dere få ordnet det også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryssord.no Skrevet 1. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2016 Har meldt inn saken til teknikerne. Håper det er i orden i løpet av noen dager. Kan du bruke en annen nettleser imens? mvh Redaksjonen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akok Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Har fungert en stund nå med Internet Explorer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
steinrar Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Jeg har brukt Bing som hoved-nettleser i alle år, og har aldri hatt problemer med nettleseren. Prøvde Google Chrome en stund, men byttet tilbake. Har et par "liggende i bakgrunnen", men ser ingen grunn til å bytte så lenge det fungerer optimalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anne. Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Har meldt inn saken til teknikerne. Håper det er i orden i løpet av noen dager. Kan du bruke en annen nettleser imens? mvh Redaksjonen Jada, bruker Microsoft Edge så lenge. Men liker best å bruke Chrome. Håper dere får det i orden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
steinrar Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Ikke noe problem for meg det, men prøv å søke på: problemer med Google, mye å lese der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Men hvorfor blir aldri leksikonet oppdatert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
steinrar Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Det har jeg også lurt på mange ganger, men det er vel bare redaksjonen som kan svare på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryssord.no Skrevet 2. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2016 Jada, bruker Microsoft Edge så lenge. Men liker best å bruke Chrome. Håper dere får det i orden. Har testet Chrome på både mac og PC og undermenyene kommer opp. mvh Redaksjonen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryssord.no Skrevet 2. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2016 Men hvorfor blir aldri leksikonet oppdatert? Hei, hvilken oppdatering tenker du på? Kryssordleksikonet blir vedlikeholdt og oppdatert daglig av Morten Staalstrøm. Meld gjerne inn feil her eller på [email protected]. mvh Redaksjonen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anne. Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Har testet Chrome på både mac og PC og undermenyene kommer opp. mvh Redaksjonen Ja, nå virker alt normalt her også igjen. Det går ikke lenger å zoome til 110 i størrelse. Når jeg satte den tilbake til 100 nå så kom undermenyen fram. Ha en fin dag :-)). ({$editedMessage} 02.02.16 11:40) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
steinrar Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Hei, hvilken oppdatering tenker du på? Kryssordleksikonet blir vedlikeholdt og oppdatert daglig av Morten Staalstrøm. Meld gjerne inn feil her eller på [email protected]. mvh Redaksjonen Hei, et eksempel kan jo være: Asbolan som i 1980 ble redefinert som et eget mineral, hvis man skal tro SNL da. Her inne finner man det under oksid. vh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
odnyst Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Det har jeg også lurt på mange ganger, men det er vel bare redaksjonen som kan svare på det. Ang. oppdatering: Jeg har flere ganger meldt inn feil i leksikonet. Et par ganger skjedde riktignok ingenting, men som regel er de blitt rettet umiddelbart. Jeg har ikke opplevd dette som noe stort problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryssord.no Skrevet 3. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2016 Hei, et eksempel kan jo være: Asbolan som i 1980 ble redefinert som et eget mineral, hvis man skal tro SNL da. Her inne finner man det under oksid. vh Takk for tilbakemelding, gir beskjed til Staalstrøm. mvh Redaksjonen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Ja, nå virker alt normalt her også igjen. Det går ikke lenger å zoome til 110 i størrelse. Når jeg satte den tilbake til 100 nå så kom undermenyen fram. Ha en fin dag :-)). ({$editedMessage} 02.02.16 11:40) Leksikonet opererer fortsatt med 277 kommuner i Danmark, selv om det bare er 98, etter sammenslåing i 2007! (Har meldt fra flere ganger om dette, uten noe har skjedd.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryssord.no Skrevet 4. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2016 Hei, Dette er også meldt inn til Staalstrøm, jeg skal purre det opp. mvh Redaksjonen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.