Gå til innhold

Kryssordleksikon

Kryssord.no

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har meldt inn saken til teknikerne. Håper det er i orden i løpet av noen dager. Kan du bruke en annen nettleser imens?

mvh Redaksjonen

Jada, bruker Microsoft Edge så lenge.

Men liker best å bruke Chrome.

Håper dere får det i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har testet Chrome på både mac og PC og undermenyene kommer opp.

mvh

Redaksjonen

Ja, nå virker alt normalt her også igjen.

Det går ikke lenger å zoome til 110 i størrelse. Når jeg satte den tilbake til 100 nå så kom undermenyen fram.

Ha en fin dag :-)).

({$editedMessage} 02.02.16 11:40)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

hvilken oppdatering tenker du på?

Kryssordleksikonet blir vedlikeholdt og oppdatert daglig av Morten Staalstrøm.

Meld gjerne inn feil her eller på [email protected].

mvh

Redaksjonen

Hei,

et eksempel kan jo være: Asbolan som i 1980 ble redefinert som et eget mineral, hvis man skal tro SNL da. Her inne finner man det under oksid.

vh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har jeg også lurt på mange ganger, men det er vel bare redaksjonen som kan svare på det.

Ang. oppdatering: Jeg har flere ganger meldt inn feil i leksikonet. Et par ganger skjedde riktignok ingenting, men som regel er de blitt rettet umiddelbart. Jeg har ikke opplevd dette som noe stort problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå virker alt normalt her også igjen.

Det går ikke lenger å zoome til 110 i størrelse. Når jeg satte den tilbake til 100 nå så kom undermenyen fram.

Ha en fin dag :-)).

({$editedMessage} 02.02.16 11:40)

Leksikonet opererer fortsatt med 277 kommuner i Danmark, selv om det bare er 98, etter sammenslåing i 2007! (Har meldt fra flere ganger om dette, uten noe har skjedd.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...