Gjest Oddbjørn Nystuen Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Jeg søkte på "vokalparti" i leksikonet, og får "aie" som svar. Skulle gjerne hatt bekreftelse på at dette er riktig. Har ikke funnet det i noe annet leksikon/oppslagsverk. Med vennlig hilsen Oddbjørn Nystuen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderbo Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Jeg fant hvor det var. Fant også AIE blant løsningsordene, selv om det høres merkelig ut. ({$editedMessage} 04.01.16 15:55) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anne. Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Jeg søkte på "vokalparti" i leksikonet, og får "aie" som svar. Skulle gjerne hatt bekreftelse på at dette er riktig. Har ikke funnet det i noe annet leksikon/oppslagsverk. Med vennlig hilsen Oddbjørn Nystuen. Spørs om det ikke er feil her. I musikkordboken.no står dette: ARIE Vokalparti for solostemme i en kantate, opera eller et oratorium. | Engelsk: Aria. Musical air. | Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Ikke regn med at det blir rettet! Jeg meldte fra for et halvt år siden om mange feil når det gjelder kommuner i Danmark(etter en kommunereform), men ingenting har skjedd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oddbjørn Nystuen Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 Jeg har følgende teori: 1: Svarordet skulle vært arie. 2: Kryssordforfatteren bruker kryssord.no, og stoler på denne. En gang for noen år siden oppnådde jeg å få rettet en feil i leksikonet, men ved et par senere forsøk har jeg møtt veggen. Veldig synd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oddbjørn Nystuen Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Ikke regn med at det blir rettet! Jeg meldte fra for et halvt år siden om mange feil når det gjelder kommuner i Danmark(etter en kommunereform), men ingenting har skjedd. Jo da! Svarordet på "Vokalparti" er nå endret til "Arie". Jeg trodde jeg skulle få en melding om det, derfor regnet jeg med at ingenting hadde skjedd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg