buste Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Hei! Så har jeg igjen ett uløst ord. Synes jeg har leita overalt.Det gjelder 11v og jeg har annenhver bokstav ?E?L?M. Er det rett? Og hvor finner jeg svaret? På forhånd takk. MVH buste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Har det samme som deg, uten å være kommet i mål - men MÅ du absolutt si hva du har? (Dette har for øvrig ingenting med Dagbladet å gjøre!?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ditten Skrevet 3. januar 2016 Del Skrevet 3. januar 2016 Hei! Så har jeg igjen ett uløst ord. Synes jeg har leita overalt.Det gjelder 11v og jeg har annenhver bokstav ?E?L?M. Er det rett? Og hvor finner jeg svaret? På forhånd takk. MVH buste Siden så pass mye allerede er røpet, vil jeg nødig si noe særlig. Selv har jeg funnet en løsning i en vanlig kilde for kryssordløsere. Det var en skikkelig nøtt denne gangen, men det er jo det som gjør Nyheims oppgaver så artige og utfordrende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.