ces Skrevet 27. desember 2015 Skrevet 27. desember 2015 Jeg ser at dette er spurt om før, men ber likevel om hjelp: 5.linje vannrett. Jeg får også bare VIERKJERR. Hvis V er feil, hva blir da 1.linje loddrett? Håper på litt romjulshjelp.😊
torry47 Skrevet 27. desember 2015 Skrevet 27. desember 2015 Hei Hvis du foretar bokstavsøk i ordnett, finner du et annet ord. (dialekt for åkerriske), og med det ordet, har jeg fått oppgaven til å gå opp. Og jeg har din V. Mvh Torild ({$editedMessage} 27.12.15 11:23)
ces Skrevet 27. desember 2015 Forfatter Skrevet 27. desember 2015 Hei Hvis du foretar bokstavsøk i ordnett, finner du et annet ord. (dialekt for åkerriske), og med det ordet, har jeg fått oppgaven til å gå opp. Og jeg har din V. Mvh Torild ({$editedMessage} 27.12.15 11:23) Jeg abonnerer dessverre ikke på Ordnett. Kan jeg da gjette at ordet slutter på "smett" siden du antyder en fugl? Mvh forhåpningsfull
ces Skrevet 27. desember 2015 Forfatter Skrevet 27. desember 2015 Hei Hvis du foretar bokstavsøk i ordnett, finner du et annet ord. (dialekt for åkerriske), og med det ordet, har jeg fått oppgaven til å gå opp. Og jeg har din V. Mvh Torild ({$editedMessage} 27.12.15 11:23) Fant det likevel! Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå