Kleo Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Før jeg kjører 1 mil ned fra fjellet for å kjøpe Dagbladet vil jeg gjerne vite om det er kommet ut i dag. Fortsatt god jul fra Kleo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karih Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Jeg leste et sted at det skulle komme, men nå har vi vært på to bensinstasjoner, og ingen av dem visste noe om Dagblad i dag.VG hadde de, både Statoil og Shell. Kanskje i morgen? Ha en fortsatt god jul 🎄🎄 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karih Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Jeg leser på et annet nettsted at det var feilaktige opplysninger om Dagbladet. Det kommer ikke i dag. Du finner nok på noe annet å gjøre, selv om det kanskje blir en nedtur.🎆🎆 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karlo Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Ikke noe Dagbladet her. (Men VG kom.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Det er en måte å sjekke om Dabladet vil komme eller ikke. Sjekk i siste avisen om radio/TV-programmene står der. Står de, kommer ikke avisen, og står de ikke, kommer avisen avisen. I Dagbladet for 24. desember kom programmene for 25., 26. og 27. desember. Da kommer antakelig ikke avisen disse dagene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hugin Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 ja dette var å bli klok av :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Når skal Dagbladet slutte å reklamere for kryssord hver dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.