LIv O Skrevet 9. desember 2015 Skrevet 9. desember 2015 Medmin løsning ser det ut som et par bokstaver midt i svaret er stokket om. Vannrett plagg slutter på e ?
karlo Skrevet 9. desember 2015 Skrevet 9. desember 2015 Slutter på E ja. Veldig naturlig fasit. Hva har du som siste bokstav i Bårevakt?
jakest Skrevet 9. desember 2015 Skrevet 9. desember 2015 Slutter på E ja. Veldig naturlig fasit. Hva har du som siste bokstav i Bårevakt? Jeg vet ikke hva Liv O har, men jeg har L (det finnes to skrivemåter - en som ender på K, og en som ender på dobbel L) ({$editedMessage} 09.12.15 20:42)
LIv O Skrevet 9. desember 2015 Forfatter Skrevet 9. desember 2015 Slutter på E ja. Veldig naturlig fasit. Hva har du som siste bokstav i Bårevakt? M
LIv O Skrevet 9. desember 2015 Forfatter Skrevet 9. desember 2015 Jeg vet ikke hva Liv O har, men jeg har L (det finnes to skrivemåter - en som ender på K, og en som ender på dobbel L) ({$editedMessage} 09.12.15 20:42) Med dobbel L er den i boks. Har du H eller K midt i?
LIv O Skrevet 9. desember 2015 Forfatter Skrevet 9. desember 2015 Slutter på E ja. Veldig naturlig fasit. Hva har du som siste bokstav i Bårevakt? Bårevakt med K som siste bokstav funker ikke. Erstatter den med L , men da må vel en bokstav midt i ordet bli H
elindblo Skrevet 9. desember 2015 Skrevet 9. desember 2015 Med dobbel L er den i boks. Har du H eller K midt i? Midt i: J Fant det i Kunnskapsforlagets ordbok, kommer fra tysk og betyr det samme som marskalk
LIv O Skrevet 9. desember 2015 Forfatter Skrevet 9. desember 2015 Vil heller bruke J. Da finner du byen også. Takk
macknife Skrevet 9. desember 2015 Skrevet 9. desember 2015 Vil heller bruke J. Da finner du byen også. Finner byen Kuna men ikke Juna
janat Skrevet 9. desember 2015 Skrevet 9. desember 2015 Pronomen kan også bli de, ikke du. En av Hansens yndlingsbyer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå