solv2 Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Mankerer første og åttende bokstav i tuba,det er 9 opp fra venstre og plaggdetalj 5 ned og 5 inn.Vil noen hjelpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lyse Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Har O som første bokstav K som åtttende. Mangler plaggdetalj Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakest Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 lyse: Kanskje leter du efter kanten på en kjole?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solv2 Skrevet 28. november 2015 Forfatter Del Skrevet 28. november 2015 Tusen takk til dere begge,men hva blir dyret da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Dyr: Er sammensatt. Selve dyret blir på 5 bokstaver. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karih Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Tusen takk til dere begge,men hva blir dyret da? Det er ikke ett dyr, men flere som løper foran en kjelke. Tror de er pongponger som er langs kanten ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solv2 Skrevet 28. november 2015 Forfatter Del Skrevet 28. november 2015 Er det et hanndyr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Det er ikke ett dyr, men flere som løper foran en kjelke. Tror de er pongponger som er langs kanten ? Jeg mener at dyr ikke kan ende på "spann". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Er det et hanndyr? Jeg har fått et hanndyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
egon Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Det er ikke ett dyr, men flere som løper foran en kjelke. Tror de er pongponger som er langs kanten ? Hei karih Jeg landet på samme løsning som deg,men er noe i tvil.Vi får vente til fasiten foreligger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
olagl Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Det er ikke ett dyr, men flere som løper foran en kjelke. Tror de er pongponger som er langs kanten ? Tror ikke dette dyret noen gang har dratt en kjelke. Jeg mener det er et hanndyr og første blindbokstav er G. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne-K Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Har det samme som deg ! Men var først innom spannet ,og det kan vel også være en løsning !?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
safe1 Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Hvis man går for handyret, så regner jeg med at første bokstaven i kryssende plaggdetalj blir k som igjen blir siste bokstaven i øy. Men hva blir da den tredje bokstaven i øy??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Da blir 3. bokstav i øy R Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
essem Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Full forvirring her. Har K som første bokstav i plaggdetalj, men hva blir resten? Har K?S?EKANT Som dyr har jeg hva tilsvarer en flokk hunder som trekker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wille Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Jeg har "kysekant" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
essem Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Fant nettopp ut at det ikke var hva jeg trodde. Derimot et hanndyr. Kysekant? Tell E'ene dine. Foreslår du bytter S med en O :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.