torodd Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Jeg strever med de to lange loddrette helt til ve, har endelsene, men står fast på de første delene. noen som kan gi et hint? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
egon Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Hvis du leser innlegget til milrid har hun lagt ut de fire første bokstavene i bar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
torodd Skrevet 28. november 2015 Forfatter Del Skrevet 28. november 2015 Må innrømme at jeg ikke forsto innlegget hennes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
egon Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Det hele ble noe kaotisk. jan 1952 åpner med å be om hjelp. milrid svarer med å åpne en ny tråd.Deretter redigerer jan bort sitt innlegg.Derfor ble innlegget helt meningsløst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elindblo Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Jeg strever med de to lange loddrette helt til ve, har endelsene, men står fast på de første delene. noen som kan gi et hint? Ingeniør: Første delen av ordet: Søk på "fundament", 6 bokstaver. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.