arnea Skrevet 28. november 2015 Skrevet 28. november 2015 søk i ordnett på radium g Du får ett svar i NRO
anne. Skrevet 28. november 2015 Skrevet 28. november 2015 - skrev (På 28.11.2015 den 13.28): Takk, men har ikke ordnett. Det er stadig ord i Mester og Ukens nøtt som en må til ordnett for å finne svar på. Kanskje ikke dumt å skaffe seg abonnement der med de bøkene en trenger.
Egil Skrevet 28. november 2015 Skrevet 28. november 2015 - skrev (På 28.11.2015 den 13.28): Takk, men har ikke ordnett. Ser jo at der er noen som vil løse mester og Nøtt, og sikkert andre kryssord også, men som er for gniene til å abonnere på Ordnett. Og det selv om man av og til må dit for bekreftelse. Begynner å lure på om jeg skal si opp mitt abo. og heller kjøpe øl for pengene. Og hver gang jeg står fast så iler jeg med å spørre på et forum, fordi der dessverre er folk som gir svaret i stedet for å henvise til hvor løsning/bekreftelse er å finne. Så følg de råd som dukker opp her med jevne mellomrom, gakk hen å skaff dere et abonnement!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå