Gå til innhold

Tripp-trapp tresko nr 46, oppgave B, nede til venstre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

• 2 uker senere...

Annonse

Det er da en uting å legge ut fasitsvar på formunet.

Dersom ikke det er mulig å finne bekreftende svar annet enn i ordnett ,så får folk skaffe seg det da, rett og slett.

Nå er det oftere og oftere at forfatter velger å legge inn slike ord. Og da kan det ikke være sånn at noen få skal betale for dette og så øse ut med hjelp til alle gratispassasjerene..

Nei, enten får da la være å løse akkurat de oppgavene eller finne seg i å betale for de leksikonene/bøker man trenger.

Men jeg vet om noen som selvfølgelig er uenig i dette så klart.

Trøsta mi er at det er fler som mener samme som meg.

Det har du kanskje rett i ANNE. , men så nær fristen for en innsendelse av en oppgave som denne synes jeg ikke det er noen "dødssynd" å hjelpe med en førstebokstav og litt forklaring.

Du og "likesinnede" får jo mene hva dere mener er riktig, men det er også flere andre meninger om disse forumene.

Jeg vet ikke om det jeg mener er riktig, men er heller ikke overbevist om at din mening er den eneste riktige.

Liker man ikke spørsmål/svar her inne kan jo bare la være å lese/se på dem. ??

({$editedMessage} 23.11.15 00:25)

Man følger jo med litt her fordi en kan hjelpe noen ganger med tips om hvor en kan lete, søkemåter etc.

Da blir den som søker hjelp etterhvert flinkere til å søke.

Det blir man ikke om svaret legges ut, ei heller bli en flinkere til å søke om stikkordet blir gjort om og så si hvor en finner den varianten. Hadde forfatter ment at en skulle brukt et annet ord, så hadde han helt sikkert gjort det.

Nei, de som er litt drevne i å søke og finne løsninger, de bør dele den kunnskapen med andre. Da blir de også raskere drevne og klarer seg selv.

Ja,ja -hvis det er å gi "diffuse" svar er å hjelpe så vet jeg nok ikke bedre.

Jeg er ingen EKSPERT, men tror jeg klarer meg ganske bra hva oppgavene det her er snakk om angår.

Vi har jo "kranglet" før og blir nok ikke enige, men det er ikke noe problem for meg.

Stå på du !

({$editedMessage} 23.11.15 01:28)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...