mj8599 Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Vannrett midt på.. Jeg har første del av løsningen, og siste, men midt på blir det noe feil. Der har jeg K ? M P G N og det blir jo feil. Andre med samme problem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karih Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Han hører lyd fra en strid. Men begynnelsen er en gåte for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
egon Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Vannrett midt på.. Jeg har første del av løsningen, og siste, men midt på blir det noe feil. Der har jeg K ? M P G N og det blir jo feil. Andre med samme problem? Sett inn en A bak Ken så kommer du sikkert i mål. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karih Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Hei, Egon! Kan du hinte om starten på ordet? Har: ?rskon. Her er noe hakkende galt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
egon Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Bytt N med G U foran R. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karih Skrevet 10. oktober 2015 Del Skrevet 10. oktober 2015 Hei! Der fikk jeg enda en tabbe på grunn av min dysleksi. Hva gjør vel det når jeg har så gode hjelpere? Riktig god helg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.