Gjest Irene Skrevet 14. juni 2002 Skrevet 14. juni 2002 Jeg har heller ikke partyutstyr. Har heller ikke: Nr 17 vannrett- Tabbe _A_ _ PL_ S _ Nr 11 Leder _ J _ _ _ N _ A _ _ Nr 37 Fugl R_R _R_T Nr 5 Loddrett Lettfornærmelig: _ _ _ K _ _ L Det kan jo hende noe av dette er feil, men det er det jeg har..
Gjest Ole Skrevet 14. juni 2002 Skrevet 14. juni 2002 hmm.. det var mange ønsker på en gang.. :-)) Men jeg skal gi deg en ledetråd.. Først tar vi partyutstyret: "de smeller det av" - tenk på fest/bryllup (skal være til/på mat) 17 vannrett: du har alle bokstavene rett - prøv med "K" bak "S"-en 11 vannrett: det skal ikke være en "J" der, prøv med en "O" 37 vannrett: det skal være "M" istedenfor "T" 5 loddrett: denne kan jeg hjelpe deg med, den blir "STIKKEN" Håper at dette var til hjelp.. Du får bare skrive igjen, hvis du enda står fast.. Ole
Gjest zita Skrevet 14. juni 2002 Skrevet 14. juni 2002 - skrev (På 14.6.2002 den 16.29): Jeg har heller ikke partyutstyr. Har heller ikke: Nr 17 vannrett- Tabbe _A_ _ PL_ S _ Nr 11 Leder _ J _ _ _ N _ A _ _ Nr 37 Fugl R_R _R_T Nr 5 Loddrett Lettfornærmelig: _ _ _ K _ _ L Det kan jo hende noe av dette er feil, men det er det jeg har.. partyutstyr-----! smellbongbonger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå