Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei der ute!

Typisk meg å stå igjen med ett ord, 9v denne gangen.Jeg har ?y?e?m?l, så noe av dette er vel feil. Tips å få?

MVH buste

Fortsetter under...

Skrevet

Dette er nervepirrende, godeste Skjye! Som buste sitter jeg igjen med dette ene ordet, og m-en skal vekk, ja. Likevel er løsningen ikke innenfor rekkevidde, selv om jeg har kullsviertro på at det fins! Har noen et hint om hvor jeg skal lete?

Mvh Ditten i vest

Skrevet

God senekspertenløsningssøndagskveld, Ditten i vest. :).

Dersom man kun leste Tanums udefinerte løsningsordssammensetning, kunne man lett falle i tanker om at man her hadde med en sekkebetegnelse for zoologisk avkom å gjøre.

Forfølgelse av det samme ord i SNL bør imidlertid overbevise om at det harmonerer godt med kryssordforfatterens stikkord. :).

Mvh Skjye.

Skrevet

God morgen, Skjye!

Jeg takker så mye for velvillig hjelp med karbon! Som et zoologisk avkom har jeg svinset og svanset rundt løsningen, uten å få ferten på ordet. Hvorfor jeg ikke sjekket SNL kan jeg bare lure på!

Mvh Ditten

Skrevet

Hei Skjye og Ditten.

Jeg ga opp i gårkveld, helt til jeg kom på at i språket vårt kan et ord bety fofskjellige ting. Jeg så først for meg bare en flokk dyreavkom. Heldigvis sjekket jeg SNL i dag og oppgaven er løst.

mvh buste

Annonse

Skrevet

Her var det mange morsomme og tildels kryptiske kommentarer,

når jeg forsøkte å forsere de kryptiske meldingene i teksten kom løsningen etterhvert fram. Dette var artig og kjekk hjelp. Takk! Toreb

Skrevet

Velkommen i mål, Ditten, Buste og Toreb. :).

Da tror jeg vi kan konkludere med at vi alle fire er henkommet til full enighet om både det aktuelle løsningsord, og om Nyheims kryssordforfatterfortreffeligheter. :).

Mvh Skjye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...