buste Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Hei der ute! Typisk meg å stå igjen med ett ord, 9v denne gangen.Jeg har ?y?e?m?l, så noe av dette er vel feil. Tips å få? MVH buste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjye Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 God Ekspertenløsningssøndagskveld, Buste. :). Din M er feil. Mvh Skjye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ditten Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Dette er nervepirrende, godeste Skjye! Som buste sitter jeg igjen med dette ene ordet, og m-en skal vekk, ja. Likevel er løsningen ikke innenfor rekkevidde, selv om jeg har kullsviertro på at det fins! Har noen et hint om hvor jeg skal lete? Mvh Ditten i vest Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjye Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 God senekspertenløsningssøndagskveld, Ditten i vest. :). Dersom man kun leste Tanums udefinerte løsningsordssammensetning, kunne man lett falle i tanker om at man her hadde med en sekkebetegnelse for zoologisk avkom å gjøre. Forfølgelse av det samme ord i SNL bør imidlertid overbevise om at det harmonerer godt med kryssordforfatterens stikkord. :). Mvh Skjye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ditten Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 God morgen, Skjye! Jeg takker så mye for velvillig hjelp med karbon! Som et zoologisk avkom har jeg svinset og svanset rundt løsningen, uten å få ferten på ordet. Hvorfor jeg ikke sjekket SNL kan jeg bare lure på! Mvh Ditten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buste Skrevet 21. september 2015 Forfatter Del Skrevet 21. september 2015 Hei Skjye og Ditten. Jeg ga opp i gårkveld, helt til jeg kom på at i språket vårt kan et ord bety fofskjellige ting. Jeg så først for meg bare en flokk dyreavkom. Heldigvis sjekket jeg SNL i dag og oppgaven er løst. mvh buste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toreb Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Her var det mange morsomme og tildels kryptiske kommentarer, når jeg forsøkte å forsere de kryptiske meldingene i teksten kom løsningen etterhvert fram. Dette var artig og kjekk hjelp. Takk! Toreb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjye Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Velkommen i mål, Ditten, Buste og Toreb. :). Da tror jeg vi kan konkludere med at vi alle fire er henkommet til full enighet om både det aktuelle løsningsord, og om Nyheims kryssordforfatterfortreffeligheter. :). Mvh Skjye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.