mj8599 Skrevet 9. september 2015 Del Skrevet 9. september 2015 Dette må vel begynne med en D??? Men da blir "diplomater"-løsningen feil for meg. Vil da begynne med SALD.. Jeg mener det burde være SALT.. Andre som trøbler her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
perst Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 3. bokstav blir vel ikke L! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingerhoydal Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Litt meir hjelp-drit.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakest Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Løsningen falt lett (for meg), men det skyldes vel at jeg har (for lenge, lenge siden) opplevd tilstanden.....hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Problemet var nok ikke "pære full", men naboordet (bor). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakest Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Dette må vel begynne med en D??? Men da blir "diplomater"-løsningen feil for meg. Vil da begynne med SALD.. Jeg mener det burde være SALT.. Andre som trøbler her? Det hender, jan1952, at diplomatiet må benytte et produkt fra Sahara når de jobber - noe de "brer" over problemene.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.