senilix Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Hei, der ute. Mangler "sanger og musiker". Har a/s?v?l?k?. Er det hjelp/tips å få? Mvh senior. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Jeg har fått en kjent skandinav, men i min løsning er det bare L'en din som er riktig (og ev. A)! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senilix Skrevet 31. august 2015 Forfatter Del Skrevet 31. august 2015 Jeg har fått en kjent skandinav, men i min løsning er det bare L'en din som er riktig (og ev. A)! Hei, takker og bukker. Måtte jobbe litt mer for å få ordene på plass. Ein burde jo ha lært at ein aldri skal føle seg SUVEREN i Oddvin sitt forum, med sin kunstneriske frihet til å "lure" oss. Mvh senior. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senilix Skrevet 31. august 2015 Forfatter Del Skrevet 31. august 2015 Jeg har fått en kjent skandinav, men i min løsning er det bare L'en din som er riktig (og ev. A)! Hei, takker og bukker. Måtte jobbe litt mer for å få ordene på plass. Ein burde jo ha lært at ein aldri skal føle seg SUVEREN i Oddvin sitt forum, med sin kunstneriske frihet til å "lure" oss. Mvh senior. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.