buste Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Hei! Nok en gang mangler jeg bare ett ord, 15L Middelalderby. Mine 3 bokstaver er konsonanter. Lurer på om vi skal til Island, men finner ikke bekreftelse på det. Noen tips å få? Mvh buste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Du skal ikke ut av landet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senilix Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Hei! Nok en gang mangler jeg bare ett ord, 15L Middelalderby. Mine 3 bokstaver er konsonanter. Lurer på om vi skal til Island, men finner ikke bekreftelse på det. Noen tips å få? Mvh buste Hei, buste. Du sier indirekte at du har funnet "imam og frihetshelt", det ordet eg mangler. Har S?a?y?. Har bladd gjennom ca. 100 sider i snl, uten hell. Har du tips om hvor eg skal lete. For øvrig er eg imponert over Oddvin. Mvh senior. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buste Skrevet 17. august 2015 Forfatter Del Skrevet 17. august 2015 Du skal ikke ut av landet! Takk for tipset, men det hjalp dessverre ikke. Skal jeg til Lofoten eller Agder? Det er jo ikke så nøye, jeg kan stå over, og se løsningen når den kommer. Mvh buste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buste Skrevet 17. august 2015 Forfatter Del Skrevet 17. august 2015 Hei, buste. Du sier indirekte at du har funnet "imam og frihetshelt", det ordet eg mangler. Har S?a?y?. Har bladd gjennom ca. 100 sider i snl, uten hell. Har du tips om hvor eg skal lete. For øvrig er eg imponert over Oddvin. Mvh senior. Ja, han var leder for kaukakisk fjellfolk og imam i Dagestan Mvh buste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senilix Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Hei, buste. Eg takker og bukker, den karen var godt gjemt! Mvh senior Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buste Skrevet 17. august 2015 Forfatter Del Skrevet 17. august 2015 Hei senilix. Fint at du fant det. Kanskje du kan hjelpe meg med 15L,har leita overalt,synes jeg. Jeg har v?g?r er det rett? Mvh buste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 det er rett! Det var faktisk Norges viktigste by (økonomisk) en periode! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
om1 Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Hei, buste. Du sier indirekte at du har funnet "imam og frihetshelt", det ordet eg mangler. Har S?a?y?. Har bladd gjennom ca. 100 sider i snl, uten hell. Har du tips om hvor eg skal lete. For øvrig er eg imponert over Oddvin. Mvh senior. senilix Imamen og frihetshelten er eget oppslagsord i STORE NORSKE. Jeg rekner med at du har første bokstaven i navnet= løsningen. Med tålmodighet vil du komme fram til imamen. Lykke til. Hilsen om1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senilix Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Hei senilix. Fint at du fant det. Kanskje du kan hjelpe meg med 15L,har leita overalt,synes jeg. Jeg har v?g?r er det rett? Mvh buste hei igjen, buste. Det skulle bare mangle. Du skal til Lofoten, bokstavene dine er riktige. Ligner veldig på eit kjent fiskevær, du finner det på Google. senior. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
om1 Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Hei, buste. Du sier indirekte at du har funnet "imam og frihetshelt", det ordet eg mangler. Har S?a?y?. Har bladd gjennom ca. 100 sider i snl, uten hell. Har du tips om hvor eg skal lete. For øvrig er eg imponert over Oddvin. Mvh senior. senilix/senior Hei. Jeg glømte i et svar til deg å tipse om ORDNETT. Hvis du har et par bokstaver ( gjerne 1. og 5.), kan du søke med dem. Da får du løsningen. Da blir du henvist til STORE NORSKE. ({$editedMessage} 17.08.15 22:47) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buste Skrevet 17. august 2015 Forfatter Del Skrevet 17. august 2015 Tusen takk gode hjelpere! Da fant jeg det. Jeg hengte meg opp i sistebokstaven,trodde det var N. Jeg har til og med bodd der i nesten 3år (for lenge siden). Lofoten er en nydelig del av Norge!! Er enig i at Oddvin Nyheims oppgaver er kjempefine Mvh buste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.