ragped Skrevet 18. juli 2015 Skrevet 18. juli 2015 17. linje, vannrett, midt på kryssordet: Her skal vi ha en versefot som skal passe inn med en forfatter,loddrett. hvis den versefoten vi har funnet flere steder, er korrekt, blir forfatteren PIRR, og det kan vi ikke finne noe sted. Parr, derimot... Er det enda en feil i kryssordet, eller er det vi som har noe galt?
karih Skrevet 18. juli 2015 Skrevet 18. juli 2015 Prøv med I på 4. bokstav. Det er en form for mosjon, denne fiskingen
ragped Skrevet 18. juli 2015 Forfatter Skrevet 18. juli 2015 Tusen takk! Nå gir det mening. Vi trodde det skulle være -term på slutten. "Liten tue kan velte stort lass."
Hulte Skrevet 18. juli 2015 Skrevet 18. juli 2015 Prøv med I på 4. bokstav. Det er en form for mosjon, denne fiskingen Etter mye spekulering har jeg også kommet fram til et ord for mosjon i slutten,men da blir politiker Perl.Det kan jeg ikke finne noen steder.
ragped Skrevet 18. juli 2015 Forfatter Skrevet 18. juli 2015 Ikke vi heller, Hulte. Forfatteren falt så fint på plass, men vi er fortsatt litt bekymret for politikeren.(Men hvem er ikke det?!)
janat Skrevet 18. juli 2015 Skrevet 18. juli 2015 En engelsk politiker heter Peel. Jeg har funnet en forfatter som heter Erwin Pirr.
janat Skrevet 18. juli 2015 Skrevet 18. juli 2015 Googlet politiker, fant en tysk med navn Perl En engelsk politiker heter Peel. Jeg har funnet en forfatter som heter Erwin Pirr.
elindblo Skrevet 18. juli 2015 Skrevet 18. juli 2015 Tror nok forfatteren blr Piri Ja, og politikeren er tysk og heter August Perl ifølge Google.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå