Gjest LiseM Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Står helt fast og håper det er noen som kan hjelpe meg? Høykonjuktur _ O _ _ Mc _ T M Snakk J A _ L Eiendomsselskap _ _ T R A Bilprodusent _ M Spill _ L Ø S Hinne _ A L E _ Stoff _ I _ _ _ C " Kom tilbake i god påske" _ _ E N _ _
Gjest Liv Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Kom tilbake i god påske - STENGT MC-KTM Eiendomsselskap- Snakk - JABL eller JABB Stoff -VIELLA Hinne-RETINA Spill - SLØS Høykonjuktur - BOOM Jeg mangler Trusel ???
Gjest Sverre Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 - skrev (På 17.4.2006 den 17.23): Står helt fast og håper det er noen som kan hjelpe meg? Høykonjuktur _ O _ _ Mc _ T M Snakk J A _ L Eiendomsselskap _ _ T R A Bilprodusent _ M Spill _ L Ø S Hinne _ A L E _ Stoff _ I _ _ _ C " Kom tilbake i god påske" _ _ E N _ _ Eiendomselskap: ENTRA
Gjest LiseM Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 - skrev (På 17.4.2006 den 18.01): Kom tilbake i god påske - STENGT MC-KTM Eiendomsselskap- Snakk - JABL eller JABB Stoff -VIELLA Hinne-RETINA Spill - SLØS Høykonjuktur - BOOM Jeg mangler Trusel ??? Takker for hjelpen:) Desverre kan jeg ikke hjelpe deg med Trusel, for den mangler jeg også.
Gjest unni Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Har forsøkt med "Ellers" på trussel (ellers går det galt). Mangler imidlertid "språkpoliti" - språkt - igen. Kan dere hjelpe med den?? På den andre språkpoliti har jeg fått "Astronomer mot orddeling". Stemmer det??
Gjest Aksel Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 - skrev (På 17.4.2006 den 17.23): Står helt fast og håper det er noen som kan hjelpe meg? Høykonjuktur _ O _ _ Mc _ T M Snakk J A _ L Eiendomsselskap _ _ T R A Bilprodusent _ M Spill _ L Ø S Hinne _ A L E _ Stoff _ I _ _ _ C " Kom tilbake i god påske" _ _ E N _ _ Hei! Jeg løser ikke denne, men på det første "språkpoliti", og ut fra de oppgitte bokstaver, ligger det snublende nær å antyde et løsningsord som både er tittel på et radioprogram og på en bok. Stikkord: Sylfest Lomheim! Lykke til! Vh Aksel
Gjest LiseM Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 "Hvis du er allergisk" KRABB _ _ _ _ _ N Tennplugg _ K G Innlegg redigert. (04-18-06 19:17)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå