107861 Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Nytt blad til salgs mandag. Rolf Hansens utvalgte kryssord Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hansi Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Jepp, leste det på en av FB-gruppene. Herlig nyhet! Det snakkes om 3 utgaver dette året, det neste kommer visst i august. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
macknife Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 Nytt blad til salgs mandag. Rolf Hansens utvalgte kryssord Også stort intervju med Rolf Hansen i Magasinet,, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magne1 Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Kryssordblad uten innsendingsoppgaver er svært lite interessant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buste Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Jeg så igjennom bladet på butikken idag, svært skuffende! Men noen liker mora og andre dattera... Jeg betalr ikke 50 kr for en innsendingsoppgave. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakest Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Kan noen fortelle meg - før jeg evnt kjøper bladet - om dette virker som "opptrykk" av gamle kryssord fra Dagbladet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakest Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Jeg så igjennom bladet på butikken idag, svært skuffende! Men noen liker mora og andre dattera... Jeg betalr ikke 50 kr for en innsendingsoppgave. ({$editedMessage} 15.06.15 22:24) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Unni Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Jeg så igjennom bladet på butikken idag, svært skuffende! Men noen liker mora og andre dattera... Jeg betalr ikke 50 kr for en innsendingsoppgave. Det er vel mer snakk om å vise at man gjerne støtter Rolf Hansen og kryssordene hans, ikke sant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Nei - har han laget et dårlig produkt, bør han selvsagt få høre det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
raggy Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Var det bare 1 innsenderoppgave?? Da er det i såfall likt med det forrige xordbladet Hansen var med i. Er det gamle kryss fra DB eller er det nye fra Hansen?? Kunne jo vært interessant å vite... Ragnar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hansi Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Litt skuffet over at det bare var én premieoppgave ja, men klager ikke alt for mye. Jeg fryder meg med Hansen sine oppgaver uansett. Opptrykk av gamle oppgaver eller ei? Etter å ha bladd kjapt igjennom kan jeg ikke umiddelbart dra kjensel på noe jeg har løst før, men så er jeg ikke så "gammel" i Hansen-faget, bare 5 - 6 år, så det kan godt være gjentrykk av noe før min tid? raggy: det forrige var vel "kryss i taket", i så fall var det flere oppgaver man kunne sende inn, men bare ett med Hansen ja. Eller er det et annet blad jeg ikke har fått med meg? ({$editedMessage} 16.06.15 17:16) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.