107861 Skrevet 6. juni 2015 Skrevet 6. juni 2015 Mulig du synes den var enkel, vi har ikke begynt ennå. Men hva faen er poenget ditt med slike kommentarer? Slå deg selv på gammelmannsbrystet? SE så flink jeg er!!! Du er en patetisk faen og det har du vært i årevis.
torodd Skrevet 6. juni 2015 Skrevet 6. juni 2015 Jeg synes ikke denne var enkel, måtte slå opp mange ord.
Hugin Skrevet 6. juni 2015 Skrevet 6. juni 2015 Mulig du synes den var enkel, vi har ikke begynt ennå. Men hva faen er poenget ditt med slike kommentarer? Slå deg selv på gammelmannsbrystet? SE så flink jeg er!!! Du er en patetisk faen og det har du vært i årevis. Jeg bruker ofte også søndag på å fullføre. Har aldri forstått at dette er en "først-ferdig" kryssord. Kjekt å ta fram i morgen. :-)
igina Skrevet 6. juni 2015 Skrevet 6. juni 2015 Hvorfor gjespe deg gjennom Hansen? Kjøp noe som er mer vrient å løse....
107861 Skrevet 6. juni 2015 Skrevet 6. juni 2015 Nemlig, Jan1952 har hatt i årevis en ufin tendens til å legge ut hvor enkel den var i dag (som om noen bryr seg). Forumet er for diskusjon, ikke skryting
joruns Skrevet 6. juni 2015 Skrevet 6. juni 2015 Hvorfor gjespe deg gjennom Hansen? Kjøp noe som er mer vrient å løse.... Enig med de som er negative til Jans utspill. Finn deg noe mer utfordrende å holde på med Jan. Dette er jo patetisk!
frumje Skrevet 6. juni 2015 Skrevet 6. juni 2015 Dette var da veldig kritisk. Ta det med godt humør, og la være å irritere dere. Kanskje det er ment humoristisk?
ragon Skrevet 6. juni 2015 Skrevet 6. juni 2015 Mulig du synes den var enkel, vi har ikke begynt ennå. Men hva faen er poenget ditt med slike kommentarer? Slå deg selv på gammelmannsbrystet? SE så flink jeg er!!! Du er en patetisk faen og det har du vært i årevis. Til 107861. Hvorfor hisse seg opp over Jan? Han både svarer og spør og er aldri ufin. Det som er lett for noen, er vanskelig for andre. Hvis du/dere ikke har begynt på kryssordet, hvordan kan du vurdere vanskelighetsgraden? Ditt innlegg syns jeg går over streken, mht utskjelling. ({$editedMessage} 06.06.15 21:41)
akok Skrevet 6. juni 2015 Skrevet 6. juni 2015 Hvorfor gjespe deg gjennom Hansen? Kjøp noe som er mer vrient å løse.... ({$editedMessage} 08.06.15 17:28)
steinrar Skrevet 6. juni 2015 Skrevet 6. juni 2015 Til 107861. Hvorfor hisse seg opp over Jan? Han både svarer og spør og er aldri ufin. Det som er lett for noen, er vanskelig for andre. Hvis du/dere ikke har begynt på kryssordet, hvordan kan du vurdere vanskelighetsgraden? Ditt innlegg syns jeg går over streken, mht utskjelling. ({$editedMessage} 06.06.15 21:41) Enig med deg ragon. Med det "språket" man bruker forteller man vel i grunnen mest om seg selv? Vurderte å på prøve meg på Hansen, som ivrig kryssordløser, men den lysten er borte.
karlo Skrevet 7. juni 2015 Skrevet 7. juni 2015 For en som i sommerhalvåret aldri får lørdags-Hansen før på søndag kveld er disse idiotiske og totalt unødvendige "opplysningene" utelukkende til irritasjon. Vi som har holdt på med denne hobbyen en stund VET at Hansens x-ord er forholdsvis enkle. Artige, av og til informative, ofte finurlig og intrikat - men ikke spesielt vanskelige. Jan1952 har holdt på med dette tøvet i lang tid, og de som forsvarer det burde kanskje tenke over hvorfor han gjør det. Han VET at svært mange reagerer på dette, og at det svært ofte skaper utrivelige forhold i en ellers hyggelig spalte. Likevel er han ikke i stand til å la være, hva forteller det oss. Jeg er ikke i tvil!
steinrar Skrevet 7. juni 2015 Skrevet 7. juni 2015 Hei til alle, selv om jeg ikke løser "Hansen-kryssord" leser jeg innleggene på forumet av og til. Etter mine begreper er jo dette bare "tulleballeri", så hvorfor bry seg ? Ti det i hjel, så er det nok ikke særlig morsomt å "ergre" lenger.
jakest Skrevet 7. juni 2015 Skrevet 7. juni 2015 Enig med Steinrar - og: Svar hvis jan1952 spør om noe (hvis han - mot formodning - skulle nedverdige seg til å spørre om hjelp), overse meldingene om at han/hun er ferdig...
dugnad Skrevet 7. juni 2015 Skrevet 7. juni 2015 Til 107861. Hvorfor hisse seg opp over Jan? Han både svarer og spør og er aldri ufin. Det som er lett for noen, er vanskelig for andre. Hvis du/dere ikke har begynt på kryssordet, hvordan kan du vurdere vanskelighetsgraden? Ditt innlegg syns jeg går over streken, mht utskjelling. ({$editedMessage} 06.06.15 21:41) Les innlegget til ragon, en gang til. Slik har jeg også opplevd denne kryssordløser. Har lest litt av hans historie, som hans selv har skrevet, derfor har jeg ikke problemer med å beundre denne kryssordbegavelse. I fotball er det noen som er proffe, noe vi uten videre godtar. Hva med en proff kryssordløser ?
Kleo Skrevet 7. juni 2015 Skrevet 7. juni 2015 Vil gjerne lese litt av hans historie også. Hvor finner jeg den? Kleo
dugnad Skrevet 8. juni 2015 Skrevet 8. juni 2015 Er temmelig sikker på at jan1952 vil fortelle litt fra sitt arbeidsliv/kryssord tidsfordriv. Det er 2-3 årsiden jeg leste dette i denne spalte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå