mj8599 Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Vagt profeti nederst i høyre hjørne.... Jeg tror at begynnelsen av ordet er "noe som av og til er i lufta", men slutten av ordet virker helt håpløst og ikke noe som ligner på profeti. Andre med problemer her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skjeld Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 En ullen "fyrste"'s kaos! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
randi 2 Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Vagt profeti nederst i høyre hjørne.... Jeg tror at begynnelsen av ordet er "noe som av og til er i lufta", men slutten av ordet virker helt håpløst og ikke noe som ligner på profeti. Andre med problemer her? Du har helt rett. Her har vi tre ord som er satt sammen, de to første betegner en person det kan være vanskelig å forstå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakest Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Vagt profeti nederst i høyre hjørne.... Jeg tror at begynnelsen av ordet er "noe som av og til er i lufta", men slutten av ordet virker helt håpløst og ikke noe som ligner på profeti. Andre med problemer her? Støre??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulte Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Du har helt rett. Her har vi tre ord som er satt sammen, de to første betegner en person det kan være vanskelig å forstå. Mens vi befinner oss i samme område.Vannrett ord "spires"som krysser.Der får jeg u som nest siste bokst.Skulle vel vært o ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lililona Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Det skal være O. Forfatteren er finsk og heter KORPELA. Ha en fin søndag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulte Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Takk skal du ha.Fant bare en annen finsk forfatter som heter Kurkela.mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.