Hulte Skrevet 10. april 2015 Skrevet 10. april 2015 Står fast midt i kryssordet.Får ikke til kryssende ord.Plagg J som midterste bokst.Redskap E som 2.og I som nest siste.Fugl S som 2.bokst.På "lever i ferskvann"klarer jeg ikke å finne noe,har L som nest siste bokst.Takknemlig for noen tips.Mvh.Hulte.
torry47 Skrevet 10. april 2015 Skrevet 10. april 2015 Hei Jeg har de samme bokstaver som deg, og hvis du begynner med:lever i ferskvann, tror jeg at du finner resten. På lever i ferskvann har jeg gått for et krepsdyr som lever i ferskvann, og du finner det her i leksikonet. Da får du en bokstav til i redskap, som du også finner her. Det samme gjelder plagget og fuglen. Mvh Torild
besand Skrevet 10. april 2015 Skrevet 10. april 2015 Står fast midt i kryssordet.Får ikke til kryssende ord.Plagg J som midterste bokst.Redskap E som 2.og I som nest siste.Fugl S som 2.bokst.På "lever i ferskvann"klarer jeg ikke å finne noe,har L som nest siste bokst.Takknemlig for noen tips.Mvh.Hulte. ({$editedMessage} 10.04.15 09:19)
Hulte Skrevet 10. april 2015 Forfatter Skrevet 10. april 2015 Hei Jeg har de samme bokstaver som deg, og hvis du begynner med:lever i ferskvann, tror jeg at du finner resten. På lever i ferskvann har jeg gått for et krepsdyr som lever i ferskvann, og du finner det her i leksikonet. Da får du en bokstav til i redskap, som du også finner her. Det samme gjelder plagget og fuglen. Mvh Torild Tusen takk for hjelpen Torild.Da var den i boks.mvh.Hulte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå