Gjest Tina Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Jeg sitter med kryssordet i Jakt & Fiske og mangler to bokstaver som jeg ikke kan finne ut av. Håper noen kan hjelpe meg? 1. Konsentrere = ANRI_E 2. Minus= _BERE Blir veldig glad for litt hjelp....
Gjest Tina Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Hei, og tusen takk for svar. Jeg fant ut av det ene før jeg fikk svar, men det andre ordet stod jeg bom fast på. Det var flott at du svarte meg, nå er den lagt i konvolutt og er klar for sending. Ha en fortsatt fin kveld............
Gjest Siv Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 - skrev (På 2.3.2006 den 19.09): Jeg sitter med kryssordet i Jakt & Fiske og mangler to bokstaver som jeg ikke kan finne ut av. Håper noen kan hjelpe meg? 1. Konsentrere = ANRI_E 2. Minus= _BERE Blir veldig glad for litt hjelp.... Hei dere som har klart å løse hele kryssordet. Blir gåsegutt Nils og korndel kle?
Gjest Lill Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Hei. Ja, gåsegutt blir Nils, men korndel blir ikke kle - bytt ut den siste bokstaven din med en annen konsonant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå