Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Finner ikke dekning på fuglen,men derimot et atomkraftverk med L som siste bokstav på forfatter.Kan den hete det ?

Skrevet

Jeg satser på det - svensk (og Nordens største) kjernekraftverk med S som siste bokstav (!!!) - selv om Google "svikter"...en av debattantene på FBs "Vi som elsker Rolf Hansens finurlige kryssord" mener å ha dekning for løsningen...så da så...

({$editedMessage} 07.03.15 19:33)

Annonse

Skrevet

Tror ikke det er navnet på fuglen selv om det er et rikt fugleliv ved dette kraftverket. Det finnes en vadefugl som har de fire første bokstavene til felles med Hansens fugl, men så er det....NEBB og samme endelse. Kan jo være en nødløsning for at kryssordet skal stemme??

({$editedMessage} 08.03.15 13:46)

Skrevet

Tror du misforsto innlegget mitt, jakest. Vi må jo gå for løsningen med "kjernekraftverkfuglen", jeg sier bare at jeg ikke tror det finnes en fugl med dette navnet....

({$editedMessage} 08.03.15 14:12)

Skrevet

Noen som kjenner til fuglen nederst t h?

({$editedMessage} 07.03.15 15:12)

Hva med ringhalsdykker? Det passe med både by og forfatter, men er det en fugl som heter det?

({$editedMessage} 08.03.15 14:56)

Skrevet

Det er jo nettopp det som diskuteres Gunn; om det er en fugl som heter det. Ingen finner den i noe oppslagsverk ser det ut til....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...